♣ Keyla Isabelle -

Dag 4 - Kroatia

Hei! Jeg har helt glemt dette med kroatia nnleggene. Så jeg fortsetter nå!

Den dagen husker jeg at vi ikke gjorde en dritt egentlig. Vi sto opp før ti, som vi gjorder hver morgen for gratis frokost. Så gikk vi opp igjen til suiten vår. Da sovna i hvert fall jeg til rundt tolv, vet ikke om M&T gjorde det, men jeg slukna helt. Rundt da tolv gikk vi ned til bassenget å lå der og solte og bada til 5 halv seks. Etter en dusj, skifting, ordnings osv, gikk vi litt nedover til hotel Moore. Det var utrolig fint der. Så spiste vi middag der. Etter middagen tok vi heisen helt ned på samme hotell. Der var det en bar i en slags grotte kan jeg vel si. Den kaltes the cave bar eller noe sånt. Det var vel egentlig bare en bar som ble bygd inn i "fjellet" hotellet lå på.

Etter en drink der dro vi hjem til hotellet vårt igjen. Da var vel klokka rundt sånn elleve tida eller noe. Og jeg satt oppe til rundt 2, som jeg nesten gjorde hver dag. Hehe ♥

Det ble ikke tatt så mye bilder den dagen siden det ikke skjedde s mye. Det var bare chill den dagen egentlig.

Dag 3, kroatia

Vi startet dagen som alle andre dagene vi var der, med en god frokost. Så gikk  vi ned til nabohotellet President eller noe sånt. Der var vi på stranda. Det var ikke sanstrand da. Litt synd egentlig. Etter å ha ligget og solt og bada en stund gikk vi litt bortover på hotellet og spiste. Æsj sier jeg bare. Den maten var ikke noe god!

Etter vi hadde gått opp for å dusje og skifte dro vi ned til gamlebyen igjen. (vi dro dit fire ganger hele den uka). Vi gikk å spiste med en gang sidne vi ble ganske sultne. Vi gikk nedover til en italiensk resturant. Etter å ha sittet der en stund gikk vi mer rundt i gamlebyen. Så oss litt rundt. Når det begynte å bli litt mørkt satte vi oss ned for å spise dessert som vi ikke fikk spist på resturanten. Der satt vi å chilla litt.

Vi så den fra stranda. Tommy&Marlin har så lyst på yacht. Keep dreami'n my friends.. haha

Yummy! Etter en fin dag i gamlebyen dro vi hjem og slappet av. Det var forresten noen som spurte hvor jeg var i Kroatia. Jeg var i Dubrovnik. Kjempefin by!

Dag 2, kroatia

Dag to gikk vi først ned til nabohotellet. De hadde en slags weird gågate eller noe. Der fant vi et sted for å spise lunch.

Tok bare et bilde fra gangen oppe i hotellet.
The pool..

Tok litt bilder utenfor hotellet.

Haha!

Her spiste vi, der ble det ikke tatt så mange bilder akkuratt. Men det var veldig koselig der, og maten var super god. Vi lå å solte oss og bada først. Etter en god lunch gikk vi opp for å skifte. Da vi hadde bada, skifta, spist, dusja og skifta igjen dro vi ned til gamlebyen. Det var krig der for leeenge siden. Byen ble bombet og masse ble ødelagt. De har nå bygd opp igjen, det er fortsatt folk som bor der.

word tommy!

Vi var hjemme sent etter det. Rundt sånn halv elleve-elleve tiden eller noe sånt. Da skjedde det ikke så mye etter det.

Dag 1, kroatia

Hei!

Vi kom frem litt frem til hotellet rundt sånn halvåtte, åtte tida. Da skjedde det ikke så mye på kvelden. Etter å ha satt fra oss koffertene gikk vi ned til en av resturantene på hotellet å spiste middag. Det var buffé der hver kveld, så vi heiv innpå med masse mat.

Det var også utrolig mye dessert der, så vi måtte teste alt.Etter en god middag gikk vi litt rundt på området. Ikke det at det var så mye å se i mørket heller. Men vi gikk rundt og så opp til suiten så litt på tv, og la oss til slutt for en ny dag. Her er noen  bilder fra flyturen og kvelden.

wooow, the world's best view!

oiii, her sto jeg rart!

Ja, så ikke så bra ut på bildene jeg da. Men dere fikk se litt av hotellet nede i lobbyen også middagen. Håper ikke noen av bildene kom fler ganger, de ble litt rot mens jeg lastet opp osv. Det skjedde ikke så mye den første dagen desverre ettersom vi kom litt sent. Dag 2 kommer vel senere i dag :) ♥

Snx ♥

lazy little me

Heiii!

Kjempe deilig å få blogga igjen. Det bare verket i fingrene. Som sagt er jeg fortsatt i Kroatia. Det er kjempefint her! Hotellet er bare luksus, og sola varmer på det beste! Har blitt ganske så brun også. Desverre gidder jeg ikke å betale masse penger for hver internett time, eller egentlig til nå har jeg hatt tilgang til nett om jeg kjøper internett-tid. Men vi har vært litt rundt om kring, solt oss, bada, vært i gamlebyen og mye mer. Men savnr virkelig å blogge. Men tenker litt på at det kan jeg gjøre massevis av hjemme, er ikke ofte jeg drar på ferie, så skal nyte den de siste dagene her til onsdag!

Kanskje jeg slenger innom et innlegg senere. Forresten, har nesten ikke kjøpt en dritt her, bare to vesker. Også i stede for å lage et meeega langt innlegg med hva jeg har gjort her, tar jeg heller å skriver om dag etter dag i et innlegg each liksom.

Jaddaaa <33 looki´n goood! neida, ser litt fæl ut nå. Sorry for dårlige bilder nå, men brukte bare macen til tommy, og photobooth, ja, svikter ike, men kvaliteten, it sucks! Snakkes søte lesere!

Blogges!

Busy today?

No not really...

Har nesten ikke vært opptatt i hele dag. Siri var derimot hos meg i noen timer, men har ikke gjort en dritt ellers. Får se hvordan bloggingen blir i morgen. Synne skal overnatte her i morgen, så det blir koz ♥ Gleder meg! På søndag er jeg ganske usikker på hvor mye jeg får blogga fordi vi skal grille i Sandvika, og skal vel være der en stund. Skal prate litt med Tommy og Marlin anngående reisen. Gleder meg noe sykt mye å dra til Kroatia! Fikk se bilder av hotellet i stad. FY FADER er alt jeg kan si altså! Det er ikke ord. Det er bare utrolig fint der. Ahhh, kan nesten føle sanden under føttene allerede.

Husker ikke navnet på stedet da. Heh, det er ganske typisk meg det. Er forresten usikker på nett der borte. Skal spørre om det senere på søndag. Hvis jeg ikke får tatt med laptopen (der sannsynligheten ligger på 50/50), skal jeg prøve å få blogga. Hvis ikke, skal jeg nok få låne mobilen til Tommy! Skal prøve å få oppdatert dere mens jeg er der ♥ Men som sagt, er man på ferie, er man på ferie. Drar jo for å slappe av og nyte varmen og bli brun. Ikke det at jeg trenger det akkuratt da <3

Hva har du gjort i dag?

Noen bra sanger?

Hei!

Dette innlegget slang jeg inn for en stund siden tror jeg. Men siden jeg snart skal fly i ca 3 timer, og må sikkert vente, så vil jeg ha noen sanger å høre på. Har lastet ned en del, men lurte på om dere hadde noen bra sanger.

Sooooo random photo! Naww, katten til onkelen min :) ♥ Søt da, selvom den ser skummel ut (syntes jeg)!

Har du noen bra sanger på lager?

sleeping away the day

Gooodmorgen!

De siste dagene har gått utrolig fort egentlig, helt plutselig er klokka allerede halv sju. Jeg sover bort halve dagen som oftest. Men av en eller annen grunn går bare tiden utrolig fort.

MEN, i dag skjer det ikke noe mer spesielt. Skal vel ingenting foreløpig. Nå skal jeg bare spise litt også håper jeg på å komme med et innlegg til senere :)

Jeg er ikke den eneste som sover bort mesteparten av dagen! Haha ♥

Hva er dine planer for dagen?

This day

Beklager for veldig lite blogging både i dag og i det siste, men har ikke hatt så veldig mye blogglyst akkuratt nå, men vil ikke sitte her å lage innlegg der jeg bare klager over at jeg ikke har noe å blogge om heller. (akkuratt som nå)

Heeei!

I dag har det ikke vært noe mer spesiell dag enn ellers. Vært ute og bare kost meg ♥ Det skjer vel ikke så mye mer i morgen heller, så jeg vedder ikke på noe mer spesiell blogging, men har jeg noe på hjertet så kommer det!

Mormor kom forresten fra Danmark i dag. Kooz ♥ Men de skal ikke bo her denne gangen da.  De skal vel i bryllup det tiende, håper vel på å få se henne før jeg reiser. Wiii, gleder meg! Problemet da er pakkingen, det er sikker driiiiit varmt der borte! Blir vanskelig å finne frem hva jeg skal ha med, må sikkert ha med drit mye. Tar alltid med for mye, så hjemover-pakkingen blir det for lite plass i kofferten. Heh, typisk meg. Så.. men skal ikke tenke negativt! Skal snart få kjøpt ny bikini også da, trenger det virkelig nå!

argggghhh.. It just pisses me of putting out old pictures! Har ikke noen nye ennå, jeg sliter! Neida, men jeg blir dritsur altså... Uansett! Snakkes enten senere i natt eller i morgen :) ♥

Hva har du gjort i dag?

Sun heat

Hallo!

Dagen i dag tilbrakte jeg mesteparten av tiden ute. Okei da, jeg sov lenge, vi satt inne en stund, og dro tilid hjem. Men det teller ikke! Haha ♥ Men det har igjen vært supervarmt, men ikke så kjempemye sol. Det var drit varmt da vi gikk ut for andre gang. Da skimte sola rett i øyene våre med en gang vi gikk ut av døra. Men jeg skal ikke klage, sol er sol, varme er varme, sommer er sommer! Det er dette jeg har ventet på hele året. Men for å være helt ærlig, ville jeg ikke ha sommerferie nå. Ville starte rett på ungdomsskolen. Can't wait!!

Fant ut, og hadde glemt det helt til i dag tidlig, at jeg ikke drar på Kesha konsert. Også først nå fant jeg noen som kunne bli med meg. Men jeg hadde allerede da avtalt med Siri å gå ut i morgen. + at jeg ikke hadde orket. Så, får enten bare gi bort billettene eller noe sånt. Kjipt, men samtidig ikke.Lette igjennom bilder jeg hadde lagra et sted på min profil. DETTE VAR I FJOR! KAN IKKE TRO AT JEG SÅ SÅNN UT!

Jeg er nesten flau over å dele bildene med dere, men jeg måtte bare vise hvor latterlige vi så ut! HERREGUD! Jeg kan fortsatt ikke tro disse bildene. Hvordan stygt glis jeg hadde, og helt forferdelig hår! HJELP! Siri var søt da ♥ As usual :) ♥

Har du kost deg i sola i dag?

Keyla Isabelle

12, Oslo

Hei! Jeg heter Keyla, blir 13 dette året og kommer fra Oslo. Jeg blogger om det som skjer rundt meg som fks outfits, sminke, min vanlige hverdag, slik som f lest gjør. Legg meg gjerne til som venn! Blir kjempeglad for kommentarer og fler lesere ♥ Snakkes!

arkiv

videoblogg
vurderinger
ødelagt,dumt,dritt

Designet er laget av aod©