♣ Keyla Isabelle -

Dag 4 - Kroatia

Hei! Jeg har helt glemt dette med kroatia nnleggene. S jeg fortsetter n!

Den dagen husker jeg at vi ikke gjorde en dritt egentlig. Vi sto opp fr ti, som vi gjorder hver morgen for gratis frokost. S gikk vi opp igjen til suiten vr. Da sovna i hvert fall jeg til rundt tolv, vet ikke om M&T gjorde det, men jeg slukna helt. Rundt da tolv gikk vi ned til bassenget l der og solte og bada til 5 halv seks. Etter en dusj, skifting, ordnings osv, gikk vi litt nedover til hotel Moore. Det var utrolig fint der. S spiste vi middag der. Etter middagen tok vi heisen helt ned p samme hotell. Der var det en bar i en slags grotte kan jeg vel si. Den kaltes the cave bar eller noe snt. Det var vel egentlig bare en bar som ble bygd inn i "fjellet" hotellet l p.

Etter en drink der dro vi hjem til hotellet vrt igjen. Da var vel klokka rundt snn elleve tida eller noe. Og jeg satt oppe til rundt 2, som jeg nesten gjorde hver dag. Hehe ♥

Det ble ikke tatt s mye bilder den dagen siden det ikke skjedde s mye. Det var bare chill den dagen egentlig.

Dag 3, kroatia

Vi startet dagen som alle andre dagene vi var der, med en god frokost. S gikk vi ned til nabohotellet President eller noe snt. Der var vi p stranda. Det var ikke sanstrand da. Litt synd egentlig. Etter ha ligget og solt og bada en stund gikk vi litt bortover p hotellet og spiste. sj sier jeg bare. Den maten var ikke noe god!

Etter vi hadde gtt opp for dusje og skifte dro vi ned til gamlebyen igjen. (vi dro dit fire ganger hele den uka). Vi gikk spiste med en gang sidne vi ble ganske sultne. Vi gikk nedover til en italiensk resturant. Etter ha sittet der en stund gikk vi mer rundt i gamlebyen. S oss litt rundt. Nr det begynte bli litt mrkt satte vi oss ned for spise dessert som vi ikke fikk spist p resturanten. Der satt vi chilla litt.

Vi s den fra stranda. Tommy&Marlin har s lyst p yacht. Keep dreami'n my friends.. haha

Yummy! Etter en fin dag i gamlebyen dro vi hjem og slappet av. Det var forresten noen som spurte hvor jeg var i Kroatia. Jeg var i Dubrovnik. Kjempefin by!

Dag 2, kroatia

Dag to gikk vi frst ned til nabohotellet. De hadde en slags weird ggate eller noe. Der fant vi et sted for spise lunch.

Tok bare et bilde fra gangen oppe i hotellet.
The pool..

Tok litt bilder utenfor hotellet.

Haha!

Her spiste vi, der ble det ikke tatt s mange bilder akkuratt. Men det var veldig koselig der, og maten var super god. Vi l solte oss og bada frst. Etter en god lunch gikk vi opp for skifte. Da vi hadde bada, skifta, spist, dusja og skifta igjen dro vi ned til gamlebyen. Det var krig der for leeenge siden. Byen ble bombet og masse ble delagt. De har n bygd opp igjen, det er fortsatt folk som bor der.

word tommy!

Vi var hjemme sent etter det. Rundt snn halv elleve-elleve tiden eller noe snt. Da skjedde det ikke s mye etter det.

Dag 1, kroatia

Hei!

Vi kom frem litt frem til hotellet rundt snn halvtte, tte tida. Da skjedde det ikke s mye p kvelden. Etter ha satt fra oss koffertene gikk vi ned til en av resturantene p hotellet spiste middag. Det var buff der hver kveld, s vi heiv innp med masse mat.

Det var ogs utrolig mye dessert der, s vi mtte teste alt.Etter en god middag gikk vi litt rundt p omrdet. Ikke det at det var s mye se i mrket heller. Men vi gikk rundt og s opp til suiten s litt p tv, og la oss til slutt for en ny dag. Her er noen bilder fra flyturen og kvelden.

wooow, the world's best view!

oiii, her sto jeg rart!

Ja, s ikke s bra ut p bildene jeg da. Men dere fikk se litt av hotellet nede i lobbyen ogs middagen. Hper ikke noen av bildene kom fler ganger, de ble litt rot mens jeg lastet opp osv. Det skjedde ikke s mye den frste dagen desverre ettersom vi kom litt sent. Dag 2 kommer vel senere i dag :) ♥

Snx ♥

lazy little me

Heiii!

Kjempe deilig f blogga igjen. Det bare verket i fingrene. Som sagt er jeg fortsatt i Kroatia. Det er kjempefint her! Hotellet er bare luksus, og sola varmer p det beste! Har blitt ganske s brun ogs. Desverre gidder jeg ikke betale masse penger for hver internett time, eller egentlig til n har jeg hatt tilgang til nett om jeg kjper internett-tid. Men vi har vrt litt rundt om kring, solt oss, bada, vrt i gamlebyen og mye mer. Men savnr virkelig blogge. Men tenker litt p at det kan jeg gjre massevis av hjemme, er ikke ofte jeg drar p ferie, s skal nyte den de siste dagene her til onsdag!

Kanskje jeg slenger innom et innlegg senere. Forresten, har nesten ikke kjpt en dritt her, bare to vesker. Ogs i stede for lage et meeega langt innlegg med hva jeg har gjort her, tar jeg heller skriver om dag etter dag i et innlegg each liksom.

Jaddaaa <33 lookin goood! neida, ser litt fl ut n. Sorry for drlige bilder n, men brukte bare macen til tommy, og photobooth, ja, svikter ike, men kvaliteten, it sucks! Snakkes ste lesere!

Blogges!

Busy today?

No not really...

Har nesten ikke vrt opptatt i hele dag. Siri var derimot hos meg i noen timer, men har ikke gjort en dritt ellers. Fr se hvordan bloggingen blir i morgen. Synne skal overnatte her i morgen, s det blir koz ♥ Gleder meg! P sndag er jeg ganske usikker p hvor mye jeg fr blogga fordi vi skal grille i Sandvika, og skal vel vre der en stund. Skal prate litt med Tommy og Marlin anngende reisen. Gleder meg noe sykt mye dra til Kroatia! Fikk se bilder av hotellet i stad. FY FADER er alt jeg kan si alts! Det er ikke ord. Det er bare utrolig fint der. Ahhh, kan nesten fle sanden under fttene allerede.

Husker ikke navnet p stedet da. Heh, det er ganske typisk meg det. Er forresten usikker p nett der borte. Skal sprre om det senere p sndag. Hvis jeg ikke fr tatt med laptopen (der sannsynligheten ligger p 50/50), skal jeg prve f blogga. Hvis ikke, skal jeg nok f lne mobilen til Tommy! Skal prve f oppdatert dere mens jeg er der ♥ Men som sagt, er man p ferie, er man p ferie. Drar jo for slappe av og nyte varmen og bli brun. Ikke det at jeg trenger det akkuratt da <3

Hva har du gjort i dag?

Noen bra sanger?

Hei!

Dette innlegget slang jeg inn for en stund siden tror jeg. Men siden jeg snart skal fly i ca 3 timer, og m sikkert vente, s vil jeg ha noen sanger hre p. Har lastet ned en del, men lurte p om dere hadde noen bra sanger.

Sooooo random photo! Naww, katten til onkelen min :) ♥ St da, selvom den ser skummel ut (syntes jeg)!

Har du noen bra sanger p lager?

sleeping away the day

Gooodmorgen!

De siste dagene har gtt utrolig fort egentlig, helt plutselig er klokka allerede halv sju. Jeg sover bort halve dagen som oftest. Men av en eller annen grunn gr bare tiden utrolig fort.

MEN, i dag skjer det ikke noe mer spesielt. Skal vel ingenting forelpig. N skal jeg bare spise litt ogs hper jeg p komme med et innlegg til senere :)

Jeg er ikke den eneste som sover bort mesteparten av dagen! Haha ♥

Hva er dine planer for dagen?

This day

Beklager for veldig lite blogging bde i dag og i det siste, men har ikke hatt s veldig mye blogglyst akkuratt n, men vil ikke sitte her lage innlegg der jeg bare klager over at jeg ikke har noe blogge om heller. (akkuratt som n)

Heeei!

I dag har det ikke vrt noe mer spesiell dag enn ellers. Vrt ute og bare kost meg ♥ Det skjer vel ikke s mye mer i morgen heller, s jeg vedder ikke p noe mer spesiell blogging, men har jeg noe p hjertet s kommer det!

Mormor kom forresten fra Danmark i dag. Kooz ♥ Men de skal ikke bo her denne gangen da. De skal vel i bryllup det tiende, hper vel p f se henne fr jeg reiser. Wiii, gleder meg! Problemet da er pakkingen, det er sikker driiiiit varmt der borte! Blir vanskelig finne frem hva jeg skal ha med, m sikkert ha med drit mye. Tar alltid med for mye, s hjemover-pakkingen blir det for lite plass i kofferten. Heh, typisk meg. S.. men skal ikke tenke negativt! Skal snart f kjpt ny bikini ogs da, trenger det virkelig n!

argggghhh.. It just pisses me of putting out old pictures! Har ikke noen nye enn, jeg sliter! Neida, men jeg blir dritsur alts... Uansett! Snakkes enten senere i natt eller i morgen :)♥

Hva har du gjort i dag?

Sun heat

Hallo!

Dagen i dag tilbrakte jeg mesteparten av tiden ute. Okei da, jeg sov lenge, vi satt inne en stund, og dro tilid hjem. Men det teller ikke! Haha ♥ Men det har igjen vrt supervarmt, men ikke s kjempemye sol. Det var drit varmt da vi gikk ut for andre gang. Da skimte sola rett i yene vre med en gang vi gikk ut av dra. Men jeg skal ikke klage, sol er sol, varme er varme, sommer er sommer! Det er dette jeg har ventet p hele ret. Men for vre helt rlig, ville jeg ikke ha sommerferie n. Ville starte rett p ungdomsskolen. Can't wait!!

Fant ut, og hadde glemt det helt til i dag tidlig, at jeg ikke drar p Kesha konsert. Ogs frst n fant jeg noen som kunne bli med meg. Men jeg hadde allerede da avtalt med Siri g ut i morgen. + at jeg ikke hadde orket. S, fr enten bare gi bort billettene eller noe snt. Kjipt, men samtidig ikke.Lette igjennom bilder jeg hadde lagra et sted p min profil. DETTE VAR I FJOR! KAN IKKE TRO AT JEG S SNN UT!

Jeg er nesten flau over dele bildene med dere, men jeg mtte bare vise hvor latterlige vi s ut! HERREGUD! Jeg kan fortsatt ikke tro disse bildene. Hvordan stygt glis jeg hadde, og helt forferdelig hr! HJELP! Siri var st da ♥ As usual :) ♥

Har du kost deg i sola i dag?

Keyla Isabelle

12, Oslo

Hei! Jeg heter Keyla, blir 13 dette ret og kommer fra Oslo. Jeg blogger om det som skjer rundt meg som fks outfits, sminke, min vanlige hverdag, slik som f lest gjr. Legg meg gjerne til som venn! Blir kjempeglad for kommentarer og fler lesere ♥ Snakkes!

arkiv

videoblogg
vurderinger
delagt,dumt,dritt

Designet er laget av aod